GMINA KRZEMIENIEWO
Osoby Jednostki Dokumenty Tematy Strona WWW Urzędu

Transmisje z obrad Sesji Rady Gminy [kliknij tutaj]

Dowozy uczniów do szkół [kliknij tutaj]

Ceny i stawki opłat dla zbiorowego odprowadzania ścieków [kliknij tutaj]

Podatki - Opłaty - Deklaracje 2019 rok [kliknij tutaj]

Nowe Podatki – Opłaty – Deklaracje – lipiec 2019 rok [kliknij tutaj]

Zenon Rosik

Stanowisko: Inspektor ds. Oświaty, Obronnych i Zarządzania Kryzysowego
E-mail: oswiata@krzemieniewo.pl
Telefon: 65 5369-227

ZAKRES CZYNNOŚCI


Do zadań Stanowiska d/s Oświaty, obronnych i zarzadzania kryzysowego należy prowadzenie spraw dotyczących:


1) zakładania, przekształcania i likwidowania gminnych jednostek oświatowych,

2) utrzymywania jednostek oświatowych,

3) kształtowania sieci przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów,

4) zatwierdzania arkuszy organizacyjnych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów,

5) zapewniania dzieciom do lat 6 rocznego przygotowania przedszkolnego,

6) zapewniania bezpłatnego transportu dzieci do i ze szkoły,

7) powierzania stanowisk kierowniczych w oświacie gminnej i odwoływania z tych stanowisk,

8) oceniania dyrektorów gminnych jednostek oświatowych,

9) zatrudniania dyrektorów tych jednostek jako pracowników – nauczycieli.


10) Zarządzania kryzysowego , a w szczególności:

· przygotowania ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,

· współdziałania z organami wojskowymi,

· tworzenia formacji obrony cywilnej,

· nakładania obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności,

· zakwaterowania sił zbrojnych,


11) Sprawy obronne w szczególności :

· Współdziałanie z organami wojskowymi

· Administracja wojskowych rezerw osobowych, w tym rejestracja, pobór i ewidencja.

· Orzekanie o konieczności sprawowania bezpośredniej opieki poborowego nad członkiem rodziny, prowadzeniu gospodarstwa rolnego i uznaniu za jedynego żywiciela rodziny.

· Sprawy z zakresu świadczeń na rzecz obrony.

· Sprawy związane z „Akcją Kurierską”.

12. Inne sprawy zlecone przez Wójta i Sekretarza Gminy.


Autor informacji: Longina Szulc
Informację wprowadził: 18
Opublikowany dnia: 2017-10-02
Wprowadzony do BIP dnia: 2018-01-12
Ilość zmian wpisu: 11 - pokaż poprzednie wersje
  - wersja z dnia 2007-06-04 wprowadzona przez: 18
  - wersja z dnia 2008-02-19 wprowadzona przez: 18
  - wersja z dnia 2009-10-27 wprowadzona przez: 18
  - wersja z dnia 2011-01-03 wprowadzona przez: 18
  - wersja z dnia 2011-01-21 wprowadzona przez: 18
  - wersja z dnia 2011-04-20 wprowadzona przez: 18
  - wersja z dnia 2011-06-22 wprowadzona przez: 20
  - wersja z dnia 2011-06-29 wprowadzona przez: 18
  - wersja z dnia 2011-07-21 wprowadzona przez: 18
  - wersja z dnia 2017-10-20 wprowadzona przez: 18
  - wersja z dnia 2018-01-02 wprowadzona przez: 18




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.



Instrukcja Statystyki Wyszukiwarka Redakcja BIP Archiwum Strony usunięte