GMINA KRZEMIENIEWO
Osoby Jednostki Dokumenty Tematy Strona WWW Urzędu

Transmisje z obrad Sesji Rady Gminy [kliknij tutaj]

Dowozy uczniów do szkół [kliknij tutaj]

Ceny i stawki opłat dla zbiorowego odprowadzania ścieków [kliknij tutaj]

Podatki - Opłaty - Deklaracje 2019 rok [kliknij tutaj]

Nowe Podatki – Opłaty – Deklaracje – lipiec 2019 rok [kliknij tutaj]

REJESTRACJA ZGONU


REJESTRACJA ZGONU

Podstawa prawna

art. 64-67 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. Nr 212r., poz. 1264), ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1282)

Wymagane dokumenty

1. Karta zgonu wystawiona przez lekarza.
2. Dokument tożsamości osoby zmarłej.
3. Książeczka wojskowa osoby zmarłej.
4. Do wglądu – dokument stwierdzający tożsamość osoby zgłaszającej zgon oraz dokument stwierdzający tożsamość współmałżonka osoby zmarłej.

Opłaty

Brak opłat

Termin załatwienia sprawy

Niezwłocznie

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Dodatkowe informacje

Do zgłoszenia zgonu są zobowiązani w kolejności:
• małżonek lub dzieci zmarłego,
• najbliżsi krewni lub powinowaci,
• osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon,
• osoby, które były obecne przy zgonie lub naocznie się o nim przekonały,
• administrator domu, w którym nastąpił zgon.
Rejestracji zgonu dokonuje się w urzędzie stanu cywilnego w miejscu zdarzenia, najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgonu. Po sporządzeniu aktu zgonu wydawane są trzy odpisy skrócone aktu zgonu.



Autor informacji: Longina Szulc
Informację wprowadził: 18
Opublikowany dnia: 2012-12-31
Wprowadzony do BIP dnia: 2012-12-31
Zmian: 0




Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.



Instrukcja Statystyki Wyszukiwarka Redakcja BIP Archiwum Strony usunięte